Tüm reklamları gizlemek için premium alın
Gönderiler: 5   Ziyaret edenler: 28 users
10.08.2020 - 02:59
Jag började spela med mina vänner och i början var det väldigt roligt att spela för det fanns inga "Var dessa enheter kommer ifrån" eller "Hur han hanterar ekonomi med alla dessa enheter" saker.
Min faktiska fråga är hur de kan generera så mycket enheter även om det är första gången? Jag såg en man med Portugal (med bara 1 stad i den) som han genererade +20 enheter i tur och ordning 1. Gud hur är det möjligt?
Yükleniyor...
Yükleniyor...
10.08.2020 - 07:25
Tarafından yazıldı Colton11, 10.08.2020 at 02:59

Jag började spela med mina vänner och i början var det väldigt roligt att spela för det fanns inga "Var dessa enheter kommer ifrån" eller "Hur han hanterar ekonomi med alla dessa enheter" saker.
Min faktiska fråga är hur de kan generera så mycket enheter även om det är första gången? Jag såg en man med Portugal (med bara 1 stad i den) som han genererade +20 enheter i tur och ordning 1. Gud hur är det möjligt?

hey speak english in the main forums please.

You can speak in other languages in the other forums.


While we don't have a forum for swedish, if you speak any of the other languages (or english of course) you can post here.

To answer your question (which I translated by google translate)

The game balances out the units you have. If you pick a country with few units, and someone else picks a country with many more units than you, you will be given a bonus in the first turn.
----

Yükleniyor...
Yükleniyor...
10.08.2020 - 18:37
Im still baffled by the fact there is no language thread for Scandinavians
----
Yükleniyor...
Yükleniyor...
10.08.2020 - 18:42
Tarafından yazıldı Colton11, 10.08.2020 at 02:59

Jag började spela med mina vänner och i början var det väldigt roligt att spela för det fanns inga "Var dessa enheter kommer ifrån" eller "Hur han hanterar ekonomi med alla dessa enheter" saker.
Min faktiska fråga är hur de kan generera så mycket enheter även om det är första gången? Jag såg en man med Portugal (med bara 1 stad i den) som han genererade +20 enheter i tur och ordning 1. Gud hur är det möjligt?

Når man blir med i et spill sent, la oss si runde 5 får man flere forsterkninger / tropper for og balansere spillet, siden de som har spilt siden runde 1 er mye sterkere en han som blir med senere.
----
Yükleniyor...
Yükleniyor...
11.08.2020 - 04:55
 Dave (Yönetici)
Topic moved to Swedish forum.

Even though OP is not Swedish... just some alt with too much time on his hands...
----
All men can see these tactics whereby I conquer,
but what none can see is the strategy out of which victory is evolved.
--Sun Tzu

Yükleniyor...
Yükleniyor...
atWar

About Us
Contact

Gizlilik | Kullanım Şartları | Afişler | Partners

Copyright © 2024 atWar. All rights reserved.

Bize katılın

Herkese duyurun