Tüm reklamları gizlemek için premium alın
Gönderiler: 5   Ziyaret edenler: 59 users
02.02.2014 - 08:48
Hoe moet je turkije afmaken welke land moet je kiezen hoe moet je hem afmaken want turkije is echt een iritante land mij vriend kiest altijd turkije en hij doet altijd stoer als hij de helft van europa heeft ingenomen maar moet je ukraine of italie zijn en welke stretegy moet je doen pd of iets anders
Yükleniyor...
Yükleniyor...
03.02.2014 - 06:24
Het is een beetje afhankelijk met welke strategie hij speelt. Het sterke punt van Turkije is z'n vele reïnforcements, zeker aan het begin. Als je dat combineert met met een low-budget strategie (PD of IMP) is het inderdaad moeilijk te verslaan. Moeilijk, maar niet onmogelijk.

Beste counter daartegen is Ukraine. Ook Ukraine heeft veel reïnforcements aan het begin. En daarnaast is het vlakbij Turkije, waarmee je voorkomt dat deze snel kan uitbreiden. Om Turkije te verslaan moet je ervoor zorgen dat hij niet teveel inkomen krijgt. Want door zijn vele reïnforcements is Turkije na turn 2 / 3 wel door z'n geld heen. Daarnaast kun je zelf uitbreiden naar Rusland en Scandinavie/Duitsland zodat je zelf wel inkomen hebt.

Eerste turn uitbreiding met PD Ukraine is belangrijk. Je zou de volgende landen moeten kunnen pakken: Belarus, Russia Central, Russia North, Moldova, Poland. Dat zou ik je eventueel wel willen laten zien in game. Hiervoor gebruik je 2 airtransports. Waarvan je er daarna weer 1 kan gebruiken om in Turkije te irriteren (door lege steden in te nemen). Gebruik voor de eerste turn ook Tanks om zoveel mogelijk in te nemen. Vanaf dan: KOOP ALLEEN INFANTRY! Deze zijn goedkoop, oersterk in verdediging en zelf voor het aanvallen zijn ze goedkoper dan tanks. Het nadeel is dat het je veel reïnforcements kost; maar daar heb je met Ukraine toch genoeg van.

Daarna kun je doorgaan naar scandinavie (vanaf belarus/russia north) en vanaf polen en russia central kun je naar het zuiden. Mocht Turkije een 'rush' doen naar je hoofdstad, zorg dan dat de infantry van russia central naar je hoofdstad gaan, daarmee overleef je het wel.

Andere oplossingen kunnen zijn: Griekenland of Duitsland. Maar die ga ik even niet zo uitgebreid beschrijven

Roep me maar eens als je me in game ziet, kan ik je de opening van Ukraine wel laten zien.
----
Exceptional claims demand exceptional evidence.
Yükleniyor...
Yükleniyor...
03.02.2014 - 14:20
Oke ik wacht op het html versie zodat ik atwar kan spelen op me pc heb ik al uren proberen te fixen dat werkt niet dus ik moet maar afwachten
Yükleniyor...
Yükleniyor...
03.02.2014 - 14:22
Kan je een map kopieren en dan in deze topic doen en daarna lijnen trekken via bewerken pijltjes trekken naar de steden die ik moet in nemen
Yükleniyor...
Yükleniyor...
07.06.2016 - 07:44
EhLibeYT ARMY
----
ada
Yükleniyor...
Yükleniyor...
atWar

About Us
Contact

Gizlilik | Kullanım Şartları | Afişler | Partners

Copyright © 2024 atWar. All rights reserved.

Bize katılın

Herkese duyurun